Aprīļa beigās maija sākumā dabaszinību stundās (skolotāja Irīna Laptinska) 1.klašu skolēni iesaistījās darbā «Zaļumi uz palodzes – kā izaudzēt sulīgus lokus.”

            Divu nedēļu garumā skolēni audzēja sīpolu lokus.Viņi vēroja, kā aug loki, mērīja to garumu un ierakstīja rezultātus tabulā. Izaudzētos lociņus izmantoja ēdiena gatavošanai. Pirmklasnieku atziņas:

           „Man izdevās izaudzēt 8cm garus garšīgus lociņus.”

           „Lociņus izmantojām salātos!”

           „Bija garšīgi...”

           Paldies vecākiem par atbalstu!

           Stundas novadīja Irīna Laptinska.

31

 

 

 

 

Atnākot skaistam, košam un ziedošam pavasarim 3.a un 3.b klases skolēni, mājturības un tehnoloģiju stundā veica radošu un interesantu darbu „Sagaidām pavasari!”, kura rezultātā aizrāvās gan audzēkņu māsas un vecmāmiņas, gan paši skolēni. 

             Darbs bija saistīts ar ziediem un zaļumiem dabā. Nepieciešams bija pastaigas laikā sameklēt un savākt ziedus un lapas, dažādus pumpurus un kociņus, lai pēc tam izveidotu greznu zīmējumu. Visi darbi sanāca interesanti un neatkārtojami! Lūk, kādi darbiņi sanāca!

            Stundu vadīja Līga Soldāne.

57

58

 

 

 

           Maija sākumā vizuālās mākslas stundas ietvaros 4.c klases skolēni piedalījās virtuālajā vizuālās mākslas konkursā-izstādē "Pavasara koris", ko organizēja Rīgas jauno tehniķu centrs. Konkursam tika izvirzīti Jekaterinas Ivanovas, Viktorijas Olehnovičas, Veronikas Zinovjevas radošie darbi.
           Visu zīmējumu izstādi var apmeklēt facebookā Rīgas jauno tehniķu centra mājas lapā
https://www.facebook.com/rjtc.lv/
           Var balsot par mūsējiem - komentējot izvēlēto zīmējumu un spiežot "Like" . 

            Stundu vadīja Alla Kazačonoka.

59

 

 

 

 

Maija sākumā latviešu valodas un literatūras stundās 6.a un 6.b klašu skolēni veica radošus uzdevumus par tematu ’’Skola”. Šajās stundās skolēni strādāja aktīvi un radoši: sacerēja piecrindes, rakstīja novēlējumus, pārdomas un domrakstus. Savos darbos sestklasnieki atzinās mīlestībā dzimtajai skolai un uzsvēra, ka skumst pēc klasesbiedriem, skolotājiem un skolas draudzīgās un rosīgās dzīves.

             Stundas novadīja Natālija Mihailova un Inga Capāne.

55

  54

 

 

 

 

Integrēto mūzikas un vizuālās mācības stundu aktualitāte noteikta jaunajā programmā skola 2030. Mūzikas un vizuālās mākslas skolotājas uzskata, ka integrētā stunda veido labvēlīgu lauku pašrealizācijai, radošumam kā skolotājam, tā arī skolniekam, paaugstina motivāciju mācīties šos priekšmetus.

Skolotājas Ināra Timofejeva un Inga Vasiļjeva, meklējot jaunas mācīšanas metodes, plāno mācību sadarbību negaidot, kad sāksies jaunais mācību gads. Un jau tagad attālinātā mācību procesā novadīja šādu stundu.

Praktiskais uzdevums bija saistīts ar kāda mūzikas koncerta afišas izveidošanu. Tika vērtēta krāsu saskaņošana afišā, kompozīcijas likumu zināšana, prasme parādīt mūzikas skaņdarba raksturu.

            9.klāšu skolēni veiksmīgi tika galā ar uzdevumu, izmantojot kā tradicionālos izteiksmes līdzekļus (krāsas, kolāžas), tā arī dažādas diģitālās programmas.

11a

 

 

 

         Mājturības un tehnoloģiju stundās radoši un aizraujoši strādāja 5.-9.klašu zēni. Viņu uzdevumi bija izstrādāt savus projektus, rasēt tos, izpildīt praktiski no dažādiem materiāliem.

         Katrai klašu grupai bija jāveic savs uzdevums. 5.-6.klašu zēniem bija jāizgatavo transporta līdzeklis pēc sava rasējuma vai arī jāuzceļ ēka pēc sava rasējuma. 7.klašu zēni cēla torņus (jebkurā veidā). 8.-9.klašu jaunieši no dažādiem materiāliem izveidoja zīmējumam izvēlēto detaļu.

         Stundas novadīja Vladimirs Pipers.

23a

 

 

 

Page 2 of 4

eklase

VISC

Go to top