Mūsu pasaulē nepārtraukti notiek izmaiņas ne tikai cilvēku dzīvē, bet arī valodās. Daži vārdi mirst, bet viņu vietā parādās jauni. Un cilvēki, paši to neapzinoties, palīdz šiem procesiem.

           5.a un 5.b klašu skolēni krievu valodas stundās, pētot vārdu likteņus, izdomāja jaunus, aktuālus nosaukumus tam, kas notiek apkārt. Lūk, kas viņiem sanāca!

Зумниек, зумер – skolnieks ZOOM stundās

Самоизоучки – skolnieki attālināto mācību laikā (ученики на дистанционном обучении)

Зумбрец – attālināto mācību teicamnieks (отличник дистанционного обучения)

Хомстади, домуч, ростоуч, интердист, удалком, телезум – attālināto mācību stunda (урок дистанционного обучения)

Музклик – attālinātā mūzikas stunda (дистанционный урок музыки)

Киктам – skolēnu patstāvīgais darbs attālināto mācību laikā (самостоятельная работа учеников во время дистанционного обучения)

Порядочник – dežurants (дежурный)

Блогбук – elektroniskā dienasgrāmata (электронный дневник)

Планшетчик – elektroniskā mācību grāmata (электронный учебник)

Улыбкодел – dāvana (подарок)

Paldies skolēniem par radošu pieeju un nestandartu domāšanu!

          Stundu novadīja Jeļena Žagare.

 

 

 

 418

           Sporta stundā skolēniem tika piedāvāts tāds uzdevums, izveidot savu spēli “Cirks”, iekļaujot fiziskos vingrinājumus. Šo spēli viņi varēja veidot gan uz lapām, gan datorprogrammā. Skolēniem šis uzdevums patika, un viņi labprāt padalījās ar paveikto “zoom” nodarbībā. Paldies skolēniem par paveikto darbu!

           Stundu novadīja sporta skolotāja Regīna Aņisjko.

 

 

 

 

        Ziemassvētki ir pasakains laiks, kad notiek brīnumi. Degošas sveces piepilda telpu ar siltumu un gaismu, piparkūkām, mandarīniem un siltu tēju. Gatavojoties Ziemassvētkiem, visi domā par dāvanām, mājas ietērpšanu svētku noskaņās, rotā svētku eglīti ar rotājumiem. Šajā laikā var ne tikai gaidīt svētku brīnumu, bet arī radīt to, izgatavojot rotājumus dāvanas pašiem, jo tad tie tapuši no sirds.

        Mājturības un tehnoloģiju attālinātās stundās 5.-6.klašu skolēniem bija piedāvāts radošais uzdevums: izveidot pašam savu burvīgo pili, Izmantojot dažādas tehnikas un materiālus, skolēni zīmēja pils skici, izgatavoja un pielīmēja dažādas pils detaļas, krāsoja tās, veidoja savu pili.

       Skolēni strādāja radoši un veiksmīgi, izrādot savu fantāziju un jaunradi.

        Lūk, pilī dzīvo skaista burvīga princese, ļauna ragana pagatavo dziru, blakus pilij staigā briesmonis, princis brauc, lai palīdzētu princesei, bet pils rūķi gaida ciemiņus, lai atklātu senus noslēpumus…

      Izgatavotās pilis atstāj brīnišķīgu iespaidu. No skolēnu radošajiem darbiem tika izveidota burvīgo piļu galerija.

        Stundas novadīja mājturības un tehnoloģijas skolotāja Jekaterina Kovaļevska.

396

397

398

399

400

401

 

 

 

351

Ceļš uz bērnu patstāvību prasa laiku un milzu pacietību gan no pašiem skolēniem, gan no skolotājiem, taču šie ikdienas darbi ir vajadzīgi, lai bērns justos drošs par sevi šajā pasaulē, lai būtu pārliecināts savās zināšanās. Kārtējās stundas sasniedzamais rezultāts balstās uz iepriekšējās stundas rezultātiem. Kritiski novērtējot tos darbus, ko veica konkrēti skolēni konkrētajās klasēs, apkopojot iepriekšējas stundas rezultātus, ņemot vērā tās plusus un mīnusus. Tika sekmīgi organizētas praktiskas mācību stundas arī tiešsaistē ģeogrāfijā ar 7.a un 7.b klases skolēniem, modelējot Saules sistēmu.

Stundas vadīja ģeogrāfijas skolotāja Oksana Ostrovska.

350

 

 

 

 

 

         Mājturības un tehnoloģiju attālinātās stundās 8.klašu skolēni iepazinās ar papīra mākslu – kvilingu.

         Kvilings ir smalks, skaists un aizraujošs rokdarbu veids, kurā no šaurām papīra strēmelītēm tiek sarullētas, veidotas un salīmētas interesantas dekoratīvas figūras un kompozīcijas.

         Vispirms skolēni izveidoja kvilinga tehnikas pamatelementus. Pēc tam izdomāja dekora vēlamo kompozīciju, zīmēja skici ar krāsainiem zīmuliem un pēc skices, beidzot, izgatavoja savu radošo darbu. Šī māksla ir ļoti noderīga, jo pašiem savām rokām var izveidot dekoru, apsveikuma kartīti, rāmīti vai albumu fotogrāfijām, rotas vai gleznu, ar ko iepriecināt sevi, radus un draugus.

         Skolēnu radošie dekori izskatās ļoti daudzveidīgi un interesanti, akurāti un maigi, un atklāj, cik to radītājs ir bijis pacietīgs. Pagatavotie savām rokām darbiņi deva brīnišķīgu iedvesmu. No skolēnu radošajiem dekoriem tika izveidota fotogalerija.

          Stundas novadīja mājturības un tehnoloģijas skolotāja Jekaterina Kovaļevska.

402

403

404

 

 

 

 

Page 1 of 7

eklase

VISC

Go to top